Muziekvereniging Hummelo en Keppel

Onze doelstelling

Samen muziek maken is fantastisch! De klank, de saamhorigheid en vooral de gezelligheid! En wat dacht je van je gezondheid? Onze doelstelling is om op ontspannen wijze wekelijks te musiceren en om tweemaal per jaar een concert te geven. Plezier en prestatie in het musiceren gaan bij ons hand in hand. Kom gerust eens kijken tijdens een van onze repetities op de maandagavond.

Onze vereniging

Muziekvereniging Hummelo en Keppel is opgericht op 9 augustus 2018 en is ontstaan uit een fusie tussen ‘Muziekvereniging De Eendracht’ uit Hummelo en ‘Muziekvereniging Olden Keppel’ uit Drempt.

De vereniging telt ongeveer 50 leden en deze zijn actief binnen de diverse onderdelen die de vereniging rijk is; de Fanfare, Slagwerkgroep en Flexband.

Naast de jaarlijkse concerten in het voor- en najaar zijn wij ook beschikbaar voor serenades en andere optredens. Hiervoor kunt u contact opnemen met onderstaande contactpersonen of stuur een e-mail naar het secretariaat.

Repetities

De repetitie avonden zijn in het Dorpshuis in Voor-Drempt.

• Fanfare
  • maandag 19.30 – 21.30 uur
  • Beginnersorkest
  • maandag 18.30 – 19.15 uur
  • Slagwerkgroep
  • woensdag 19.30 – 21.30 uur
  • Flexband
  • vrijdags (alleen even weken) 19.30 – 21.30 uur

Kerkstraat 89
6996 AG Drempt
www.hetdorpshuisdrempt.nl

Aangesloten bij Muziek Federatie Bronckhorst

In 2019 hebben zeven muziekverenigingen uit de gemeente Bronckhorst een samenwerking bekrachtigd met de oprichting van de Muziek Federatie Bronckhorst. Doel van de federatie is beoefening van de amateurmuziek in stand te houden door de krachten te bundelen.

De Muziek Federatie Bronckhorst vormt tevens een belangrijke gesprekspartner voor de de gemeente in haar beleidsontwikkeling op cultureel en educatief gebied.

Naast Muziekvereniging Hummelo en Keppel zijn hierbij aangesloten Koninklijke Harmonie Concordia Hengelo Gld, Chr. Muziekvereniging Crescendo Hengelo Gld, Euterpe Halle, Harmonie Vorden, Chr. Harmonie Prinses Juliana Zelhem en Muziekvereniging Nieuw Leven Steenderen.