Fanfare

De Fanfare van Muziekvereniging Hummelo en Keppel is een orkest dat bestaat uit zo’n 30 enthousiaste muzikanten en staat onder leiding van Kevin Tolkamp. De Fanfare bestaat uit koperblazers, saxofoons en slagwerk. Wij spelen een breed repertoire variërend van pop- en filmmuziek tot zwaardere, technisch uitdagende stukken. Voor ieder wat wils!

Twee keer per jaar geeft de Fanfare een concert en is daarnaast op verzoek aanwezig bij festiviteiten of om een serenade te brengen. Verder begeleidt de fanfare samen met de Slagwerkgroep diverse activiteiten in de dorpen van de voormalige gemeente Hummelo en Keppel, zoals onder andere de Volksfeesten, Kermissen, Palmpaasoptochten, Koningsdag, de Avondvierdaagse en de 4 mei herdenking.

De Fanfare is altijd op zoek naar nieuwe, enthousiaste leden. Wees welkom om eens te komen kijken, luisteren of mee te doen tijdens één van onze repetities! Iedere maandagavond repeteren wij in Het Dorpshuis in Drempt van 19.30 uur tot 21.30 uur.