Oliebollenactie 2021

Muziekvereniging Hummelo en Keppel houdt op zaterdag 11 december de jaarlijkse oliebollenactie. Dit jaar is de organisatie anders dan u gewend bent. Dit jaar kunt u de oliebollen bestellen en deze op 11 december ophalen bij een van de vier ophaalpunten in de voormalige gemeente Hummelo en Keppel. De oliebollen worden ook dit jaar weer door de ambachtelijke bakker Leo Ebbers gebakken.

Hoe kunt u de oliebollen bestellen?

U voldoet uw bestelling door een bankbetaling te doen (het bedrag bepaalt het aantal oliebollen) t.n.v. Muziekvereniging Hummelo en Keppel, IBAN NL34 RABO 0315 0208 14.
Vermeld bij de omschrijving uw naam en adres.

Prijs van de oliebollen

De oliebollen zijn verkrijgbaar in zakken van 5 stuks. Ze kosten € 5,00 per zak.
U kunt de bestelling plaatsen tot en met 4 december 2021.

De bestelling is op zaterdag 11 december 2021 af te halen op een van de volgende plaatsen:

PlaatsLocatieTijd
HummeloKerkplein nabij De Ruimte09.30 tot 11.30 uur
Hoog-KeppelBurg. Van Panhuysbrink12.00 tot 13.00 uur
EldrikParkeerplaats camping Siebieverden13.30 tot 14.30 uur
DremptParkeerplaats Dorpshuis Voor-Drempt15.00 tot 17.00 uur

Indien u op 11 december niet in de gelegenheid bent om de oliebollen op te komen halen, neem dan telefonisch contact met ons op: 06-13644866 (Henk Kuperij). Wij kunnen de oliebollen eventueel ook bij u thuis bezorgen.
U kunt de oliebollen ook bij een van de locaties kopen, zonder dat u ze heeft besteld.
In de losse verkoop is echter een zeer beperkt aantal verkrijgbaar, dus: op = op!

Voor meer informatie volgt u ook de plaatselijke persberichten, social media en onze website.

Eet smakelijk!

Kermis Hummelo 2021

Van 5 t/m 8 september vindt de kermis in Hummelo plaats. Wij als muziekvereniging verzorgen hierbij op 7 en 8 september de catering en ook onze muzikale bijdrage! Wij kijken er naar uit u te ontmoeten op de kermisweide en wensen u allen veel plezier tijdens dit mooie, traditionele volksfeest!

Anjeractie 2021

Van 28 mei tot en met 5 juni doet Muziekvereniging Hummelo en Keppel mee aan de jaarlijkse actie van het Prins Bernhard Cultuurfonds. In totaal collecteren 1182 organisaties in het hele land om geld op te halen voor lokale cultuur en natuur. De collecte is dit jaar voor de tweede keer mobiel, via WhatsApp, e-mail en social media. De opbrengst van de actie is voor de organisaties die actievoeren. Muziekvereniging Hummelo en Keppel voert actie voor het organiseren van een instrumententuin.

Wat zou het weer mooi zijn om samen muziek te kunnen maken voor publiek!

We willen het gedoneerde geld gebruiken voor het organiseren van onze instrumententuin.

Op deze wijze willen we kinderen en volwassenen kennis laten maken met diverse instrumenten, het bespelen ervan en natuurlijk het samen musiceren.

We hopen dat we mensen enthousiast kunnen maken om (weer) muziek te gaan maken en willen hierbij samen kijken naar de mogelijkheid om dit binnen onze muziekvereniging te gaan doen.

Het Prins Bernhard Cultuurfonds organiseert al sinds 1946 de Anjeractie. Het is de oudste collecte van Nederland. Ieder jaar collecteren honderden organisaties voor hun vereniging én voor het Cultuurfonds. Vorig jaar is de actie voor het eerst mobiel georganiseerd: geen bussen en collectanten meer langs de deur. Het Cultuurfonds gaat op diezelfde voet verder. Het is veiliger voor de collectant én makkelijker voor de organisatie. Er is nog steeds grote noodzaak om lokale cultuurorganisaties te steunen. Vandaar dat het Cultuurfonds de hele netto weer teruggeeft aan de organisaties die collecteren.

Klik op bovenstaande link om éénmalig een donatie te doen.

Namens het bestuur en leden: Bedankt voor uw bijdrage!

70-jarig jubileum de heer Teunissen

Donderdagavond hebben wij, tot grote verrassing van de heer Teunissen, een huldiging mogen laten plaats vinden voor maar liefst 70 (!) jaar lidmaatschap. Wat een geweldige prestatie! Middels een videoboodschap (vanwege de coronamaatregelen) werd hij zelfs toegesproken door de burgemeester. In de onderstaande links van De Gelderlander en Achterhoek Nieuws kunt u een uitgebreide artikelen lezen over deze unieke huldiging van een fantastisch Erelid van onze vereniging.

Artikel Contact Bronckhorst Zuid
Artikel de Gelderlander

Muzikale kerstgroet III

Door de actuele coronamaatregelen is voorlopig ook voor ons de deur op slot voor de repetities en optredens. Dankzij het snelle schakelen van onze dirigent en leden hebben we op de valreep nog leuke opnames gemaakt van een aantal Kerstliederen in de kerk in Hummelo. Een hele leuke en leerzame ervaring. De komende dagen presenteren we hier het resultaat.

Met een gedeelte van de muzikanten van de Fanfare en de Slagwerkgroep hebben we onder enthousiaste leiding van dirigent Chiel Zomer een drietal nummers opgenomen. We zijn blij dat we op deze manier toch nog van ons kunnen laten horen tijdens de feestdagen.

Zie hierboven deel III van onze “3-daagse Muzikale Advent Kalender”: Komt allen tezamen.

Muziekvereniging Hummelo en Keppel wenst iedereen Fijne feestdagen en een gelukkig 2021.