Muzikale kerstgroet III

Door de actuele coronamaatregelen is voorlopig ook voor ons de deur op slot voor de repetities en optredens. Dankzij het snelle schakelen van onze dirigent en leden hebben we op de valreep nog leuke opnames gemaakt van een aantal Kerstliederen in de kerk in Hummelo. Een hele leuke en leerzame ervaring. De komende dagen presenteren we hier het resultaat.

Met een gedeelte van de muzikanten van de Fanfare en de Slagwerkgroep hebben we onder enthousiaste leiding van dirigent Chiel Zomer een drietal nummers opgenomen. We zijn blij dat we op deze manier toch nog van ons kunnen laten horen tijdens de feestdagen.

Zie hierboven deel III van onze “3-daagse Muzikale Advent Kalender”: Komt allen tezamen.

Muziekvereniging Hummelo en Keppel wenst iedereen Fijne feestdagen en een gelukkig 2021.

Muzikale kerstgroet II

Zie hierboven deel II van onze “3-daagse Muzikale Advent Kalender”: Jingle Bells.

Muzikale kerstgroet I

Zie hierboven deel I van onze “3-daagse Muzikale Advent Kalender”: Deck the Halls.

Geen oliebollenactie in 2020…

Geen Oliebollenactie van Muziekvereniging Hummelo en Keppel in 2020

Het is al jaren een vertrouwd beeld: de muzikanten van de Muziekvereniging die in december met de oliebollen langs de deur komen. 2020 is daar een uitzondering op, want de bestaande pandemie gooit helaas roet in de oliebollen… Binnen de organisatiecommissie zijn er verschillende alternatieve mogelijkheden besproken, maar met het oog op de veiligheid van eenieder verschuiven we deze actie naar december 2021.

Update Rabobank Clubsupport

Bestuur en leden van Muziekvereniging Hummelo en Keppel wil iedereen die zijn of haar stem heeft uitgebracht voor onze vereniging hartelijk bedanken! We hebben het prachtige bedrag van € 418,59 binnen gehaald, dankzij júllie stemmen! Dit geld zal goed besteed worden ten behoeve van de ontwikkeling van het B-orkest en de opleiding van onze muzikanten.