Flexband

De Flexband van Muziekvereniging Hummelo en Keppel is een dweilorkest dat regelmatig flink ‘leven in de brouwerij’ brengt bij diverse festiviteiten. De Flexband bestaat uit koperblazers, saxofoons en slagwerk, heeft ongeveer vijftien leden en staat onder leiding van Niels Bloemendaal.

De Flexband treedt op in de wijde omgeving als dweilorkest, Pietenband of als Hofkapel tijdens Carnaval. De muziekkeuze varieert van Nederlandse volksmuziek tot Top 40- en popmuziek. Iedere veertien dagen wordt er op vrijdagavond in Het Dorpshuis in Drempt gerepeteerd van 19.30 uur tot 21.30 uur.

Heeft u binnenkort iets te vieren en wilt u dit muzikaal omlijst hebben met een enthousiast dweilorkest? Klik dan hier om contact op te nemen.