Muzikale kerstgroet III

Door de actuele coronamaatregelen is voorlopig ook voor ons de deur op slot voor de repetities en optredens. Dankzij het snelle schakelen van onze dirigent en leden hebben we op de valreep nog leuke opnames gemaakt van een aantal Kerstliederen in de kerk in Hummelo. Een hele leuke en leerzame ervaring. De komende dagen presenteren we hier het resultaat.

Met een gedeelte van de muzikanten van de Fanfare en de Slagwerkgroep hebben we onder enthousiaste leiding van dirigent Chiel Zomer een drietal nummers opgenomen. We zijn blij dat we op deze manier toch nog van ons kunnen laten horen tijdens de feestdagen.

Zie hierboven deel III van onze “3-daagse Muzikale Advent Kalender”: Komt allen tezamen.

Muziekvereniging Hummelo en Keppel wenst iedereen Fijne feestdagen en een gelukkig 2021.