Voorjaarsconcert

Samen muziek maken is wat wij het liefst doen en eindelijk kunnen wij het weer delen met publiek: Muziekvereniging Hummelo en Keppel mag na ruim twee jaar weer een concert geven en wel op zaterdag 2 april in het Dorpshuis te Drempt. Wat is hier ontzettend naar uitgekeken door eenieder!

De Slagwerkgroep, het Beginnersorkest en de Fanfare staan onder leiding van dirigent Chiel Zomer. Een verrassend optreden van de Slagwerkgroep, film- en popmuziek tot een prachtig concertwerk door de Fanfare en een feestelijke afsluiting van De Flexband is wat u kunt verwachten. Kortom, een afwisselende muzikale avond voor jong en oud!

Het concert begint om 19.30 uur, de zaal opent om 19.00 uur. De toegang is gratis.