optocht in het dorp

Kermis Hummelo

Om 19:30 uur wordt de vogel onder begeleiding van Muziekvereniging Hummelo en Keppel naar het kermisterrein gebracht. Het vertrek is vanaf basisschool De Woordhof en de route is Keppelseweg – Dorpsstraat – van Heeckerenweg – kermisterrein.
Tijdens de optocht naar het kermisterrein zullen de huidige Schutterskoning en de huidige eerste Ruiterskoning in de koets meerijden.

Na afloop van deze ceremoniële plechtigheid zal de optocht onder begeleiding van Muziekvereniging Hummelo en Keppel naar café-zaal ‘FF naar Steef’ voeren, waar u een uiterst aangenaam voorproefje op het aanstaande volksfeest kunt nemen.

De zojuist weggebrachte vogel zal goed worden nat gemaakt met een lekker stukje opzwepende muziek. De kermis vieren gebeurt dus niet alleen op de dinsdag en woensdag, maar ook op maandag gaat het dak er met de Hummelse Kermis al af!

ma 12 september 2022
Expired!