optocht met muziekkorps in Hummelo

Kermis Hummelo

Om 12:30 uur verzamelen de deelnemers van de optocht zich op de Dorpsstraat (grote wagens, ter hoogte van de Gouden Karper) en Keppelseweg (overige deelnemers). Na aanmelding en inschrijving voor de kerk vindt de keuring door de jury plaats.

De optocht vertrekt om 13:15 uur, voorafgegaan door Muziekvereniging Hummelo en Keppel. De optocht zal de volgende route volgen: Dorpsstraat, Beatrixlaan, Groeneweg, Keppelseweg, De Brouwerij, JD Pennekampweg, Dorpsstraat, Van Heeckerenweg.

Na de optocht komt men bij elkaar in de kermisweide, waar de volkspelen worden gehouden
14.15 uur
Volksspelen
Na de optocht verzamelen we ons zo spoedig mogelijk in de kermisweide, waar de volksspelen zullen worden gehouden (kinderspelen, paintballen, ringsteken).

Na afloop van de spelen zal er onder begeleiding van Muziekvereniging Hummelo en Keppel om ongeveer 17:00 uur worden teruggekeerd naar café-zaal FF naar Steef, waar de prijsuitreiking van de spelen en de optocht zal plaatsvinden.

di 12 september 2023
Expired!