Bericht aan onze donateurs

Beste donateurs van Muziekvereniging Hummelo en Keppel,

Allereerst willen wij u hartelijk danken dat u donateur van onze muziekvereniging bent.

Vanwege de situatie rondom het Coronavirus kunnen wij niet persoonlijk bij u langs de deur met de donateurskaart, wat wij zeer betreuren. Daarom heeft het bestuur besloten om de donateurskaart dit jaar bij u in de brievenbus te laten bezorgen met de vraag of u het bedrag dat u ons doneert op onze bankrekening zou willen overmaken. Bij deze donateurskaart vindt u een brief waarin alle informatie staat hoe u ons kunt steunen.

We hopen u volgend jaar weer te mogen begroeten aan de deur en kunnen voor nu alleen maar zeggen “blijf gezond”. We hopen weer snel iets van ons muziekrepertoire te kunnen laten horen en u daarbij te mogen begroeten. Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.

Bestuur van Muziekvereniging Hummelo en Keppel