Anjeractie 2021

Van 28 mei tot en met 5 juni doet Muziekvereniging Hummelo en Keppel mee aan de jaarlijkse actie van het Prins Bernhard Cultuurfonds. In totaal collecteren 1182 organisaties in het hele land om geld op te halen voor lokale cultuur en natuur. De collecte is dit jaar voor de tweede keer mobiel, via WhatsApp, e-mail en social media. De opbrengst van de actie is voor de organisaties die actievoeren. Muziekvereniging Hummelo en Keppel voert actie voor het organiseren van een instrumententuin.

Wat zou het weer mooi zijn om samen muziek te kunnen maken voor publiek!

We willen het gedoneerde geld gebruiken voor het organiseren van onze instrumententuin.

Op deze wijze willen we kinderen en volwassenen kennis laten maken met diverse instrumenten, het bespelen ervan en natuurlijk het samen musiceren.

We hopen dat we mensen enthousiast kunnen maken om (weer) muziek te gaan maken en willen hierbij samen kijken naar de mogelijkheid om dit binnen onze muziekvereniging te gaan doen.

Het Prins Bernhard Cultuurfonds organiseert al sinds 1946 de Anjeractie. Het is de oudste collecte van Nederland. Ieder jaar collecteren honderden organisaties voor hun vereniging én voor het Cultuurfonds. Vorig jaar is de actie voor het eerst mobiel georganiseerd: geen bussen en collectanten meer langs de deur. Het Cultuurfonds gaat op diezelfde voet verder. Het is veiliger voor de collectant én makkelijker voor de organisatie. Er is nog steeds grote noodzaak om lokale cultuurorganisaties te steunen. Vandaar dat het Cultuurfonds de hele netto weer teruggeeft aan de organisaties die collecteren.

Klik op bovenstaande link om éénmalig een donatie te doen.

Namens het bestuur en leden: Bedankt voor uw bijdrage!

Geen oliebollenactie in 2020…

Geen Oliebollenactie van Muziekvereniging Hummelo en Keppel in 2020

Het is al jaren een vertrouwd beeld: de muzikanten van de Muziekvereniging die in december met de oliebollen langs de deur komen. 2020 is daar een uitzondering op, want de bestaande pandemie gooit helaas roet in de oliebollen… Binnen de organisatiecommissie zijn er verschillende alternatieve mogelijkheden besproken, maar met het oog op de veiligheid van eenieder verschuiven we deze actie naar december 2021.

Update Rabobank Clubsupport

Bestuur en leden van Muziekvereniging Hummelo en Keppel wil iedereen die zijn of haar stem heeft uitgebracht voor onze vereniging hartelijk bedanken! We hebben het prachtige bedrag van € 418,59 binnen gehaald, dankzij júllie stemmen! Dit geld zal goed besteed worden ten behoeve van de ontwikkeling van het B-orkest en de opleiding van onze muzikanten.

Rabobank Clubsupport

Jouw stem is geld waard voor onze club! Dit jaar doen wij mee met de Rabo ClubSupport actie van de Rabobank Graafschap. Heb jij een rekening bij Rabobank Graafschap en ben je lid van Rabobank? Stem dan van 5 oktober t/m 25 oktober 2020 op Muziekvereniging Hummelo en Keppel. Elke stem op onze vereniging levert ons geld op!

Alvast heel erg bedankt voor jullie steun!

Bericht aan onze donateurs

Beste donateurs van Muziekvereniging Hummelo en Keppel,

Allereerst willen wij u hartelijk danken dat u donateur van onze muziekvereniging bent.

Vanwege de situatie rondom het Coronavirus kunnen wij niet persoonlijk bij u langs de deur met de donateurskaart, wat wij zeer betreuren. Daarom heeft het bestuur besloten om de donateurskaart dit jaar bij u in de brievenbus te laten bezorgen met de vraag of u het bedrag dat u ons doneert op onze bankrekening zou willen overmaken. Bij deze donateurskaart vindt u een brief waarin alle informatie staat hoe u ons kunt steunen.

We hopen u volgend jaar weer te mogen begroeten aan de deur en kunnen voor nu alleen maar zeggen “blijf gezond”. We hopen weer snel iets van ons muziekrepertoire te kunnen laten horen en u daarbij te mogen begroeten. Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.

Bestuur van Muziekvereniging Hummelo en Keppel