Voorjaarsconcert Dorpshuis Drempt op 20 april

20 april 2024 geeft Muziekvereniging Hummelo en Keppel weer een voorjaarsconcert bij het dorpshuis in Drempt. Deze avond ziet u onze Fanfare, Slagwerkensemble en sluiten we af met de Flexband.

Kom ook deze avond. De toegang is gratis, maar een vrije gift wordt zeer gewaardeerd. Ook is er een verloting, waarmee leuke prijzen te winnen zijn!

Koffieconcert op 3 december

Op zondagmorgen 3 december 2023 geeft onze muziekvereniging een koffieconcert in de grote zaal van de Gouden Karper in Hummelo. De deuren gaan open om 10.45 uur, het concert begint om 11.15 uur.

De toegang is gratis, maar een vrije gift wordt op prijs gesteld.

Er is ook een verloting, waarbij leuke prijzen te winnen zijn.

Kom ook genieten van de muziek van de fanfare, opleidingsorkest, slagwerkgroep en Flexband én van de koffie van de Gouden Karper!

Benefietavond Dorpshuis Drempt

Op zaterdag 15 april organiseert Dorpshuis Drempt een benefietavond en wil hiermee geld ophalen voor het gezelliger maken van het kroeggedeelte. De Flexband van onze muziekvereniging zal tijdens deze muzikale avond ook optreden. Naast de Flexband zijn er ook optredens van Steve Nippels, Wilko & de Zwoagers en High Voltage.

Kom ook op 15 april naar het dorpshuis in Voor-Drempt. De optredens starten om 20:00 uur, maar de zaal is al open vanaf 19:30 uur. Ter ondersteuning van ‘de toekomstige gezellige kroeg’ wordt om een vrij gift van minimaal € 7,50 gevraagd.

Nieuwjaarsconcert op 13 januari

Fanfare, Beginnersorkest, slagwerkgroep en Flexband luiden 2023 in met een fantastisch Nieuwjaarsconcert. U bent van harte welkom bij deze muzikale avond in HCR De Gouden Karper in Hummelo op vrijdag 13 januari. Dit concert begint om 20.00 uur, maar voor de beste zitplekken kunt u al om 19.30 uur de zaal in. De entree is ook nog eens gratis, maar een vrije gift is natuurlijk zeer welkom!

20 december Kerstconcert Hummelo

Dinsdagavond 20 december 2022 is de Dorpskerk van Hummelo omgetoverd in kerstsfeer. Er zal heel veel zang en muziek te horen zijn. Ook Muziekvereniging Hummelo en Keppel zal hieraan deelnemen. Kom je ook luisteren?

In aanloop naar de Kerst is er kerstsfeer en (samen-)zang in de kerk van Hummelo met medewerking van

• Vrouwenkoor AmaZing
  • Hummelo’s Gemengd Koor
  • Muziekvereniging Hummelo en Keppel.

De muzikale avond begint om 19.30 uur, de kerk gaat al om 19.15 uur open. De toegang is gratis, maar een vrije gift wordt zeer gewaardeerd!

Het belooft een leuke avond te worden. Tot dan!

Kijk en luister onze kerstmuziek uit 2020 nog eens terug!

Jingle Bells
Deck the Halls