Oliebollenactie 2022

Muziekvereniging Hummelo en Keppel houdt op zaterdag 10 december de jaarlijkse oliebollenactie. Ook dit jaar kunt u de oliebollen bestellen en deze op 10 december ophalen bij een van de twee ophaalpunten in Hummelo en Drempt. De oliebollen worden ook dit jaar weer door de ambachtelijke bakker Leo Ebbers gebakken.

Hoe kunt u de oliebollen bestellen?
U voldoet uw bestelling door een bankbetaling te doen (het bedrag bepaalt het aantal oliebollen) t.n.v. Muziekvereniging Hummelo en Keppel, IBAN NL34 RABO 0315 0208 14.
Vermeld bij de omschrijving uw naam en adres.

Prijs van de oliebollen
De oliebollen zijn verkrijgbaar in zakken van 5 stuks. Ze kosten €6,00 per zak.
U kunt de bestelling plaatsen tot en met 6 december 2022.

De bestelling is op zaterdag 10 december 2022 af te halen op een van de volgende plaatsen:

PlaatsLocatieTijd
HummeloKerkplein nabij De Ruimte09.30 tot 13.00 uur
DremptParkeerplaats Dorpshuis Voor-Drempt10.00 tot 11.00 uur

Indien u op 10 december niet in de gelegenheid bent om de oliebollen op te komen halen, neem dan telefonisch contact met ons op: 06-13644866 (Henk Kuperij). Wij kunnen de oliebollen eventueel ook bij u thuis bezorgen.
U kunt de oliebollen ook bij een van de locaties kopen, zonder dat u ze heeft besteld.
In de losse verkoop is echter een zeer beperkt aantal verkrijgbaar, dus: op = op!

Voor meer informatie volgt u ook de plaatselijke persberichten, social media en onze website.