Huldiging jubilarissen Muziekvereniging Hummelo en Keppel

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van Muziekvereniging Hummelo en Keppel werd een aantal leden in het zonnetje gezet. Aan vier jubilarissen werd een oorkonde en insigne van de KNMO uitgereikt vergezeld met een bos bloemen.

Van links naar rechts: John Piek 25 jaar lid en ontving een zilveren insigne, Henk Kuperij 50 jaar lid en ontving een vergulde insigne met 1 zirkonia, Janet Masselink en Marc Janssen beiden 40 jaar lid en ontvingen een vergulde insigne. Allen werden bedankt voor hun jarenlange lidmaatschap en inzet voor de muziekvereniging. Wij hopen nog lang samen met hen te mogen musiceren.

70-jarig jubileum de heer Teunissen

Donderdagavond hebben wij, tot grote verrassing van de heer Teunissen, een huldiging mogen laten plaats vinden voor maar liefst 70 (!) jaar lidmaatschap. Wat een geweldige prestatie! Middels een videoboodschap (vanwege de coronamaatregelen) werd hij zelfs toegesproken door de burgemeester. In de onderstaande links van De Gelderlander en Achterhoek Nieuws kunt u een uitgebreide artikelen lezen over deze unieke huldiging van een fantastisch Erelid van onze vereniging.

Artikel Contact Bronckhorst Zuid
Artikel de Gelderlander

260 Jaar lid

jubilarissen met bloemen en aanhang

Op maandagavond 6 januari heeft Muziekvereniging Hummelo en Keppel een gezellige nieuwjaarsborrel gehouden voor de leden en partners. De verrassing was voor een 6-tal leden groot toen ze tijdens deze uitermate mooie en geslaagde avond door de voorzitter werden gehuldigd voor hun jarenlange lidmaatschap bij de vereniging (en in de jaren voor de fusie d.d. 2018 bij ofwel De Eendracht ofwel Olden Keppel).

De jubilarissen werden met hun partners en (klein)kinderen in het zonnetje gezet. Elke jubilaris jarenlang trouw lid, niet alleen op muzikaal gebied, maar ook bij acties en overig ‘vrijwilligers’ werk binnen de vereniging. Enkele mooie anekdotes werden uiteraard aangehaald.

• Dirk Jan Huntelaar (25 jaar)
  • Karen van Maren (25 jaar)
  • Hans Schreurs (40 jaar)
  • Ineke Boomkamp (50 jaar)
  • Hetty Wiedijk (60 jaar)
  • Freek Jolink (60 jaar)

De vereniging feliciteert de jubilarissen met hun jubileum en hoopt samen nog heel veel jaren met plezier muziek te kunnen maken!